Ogłoszenie o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w m. Brzozie Lubawskie, gm. Kurzętnik
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY KURZĘTNIK
o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w m. Brzozie Lubawskie, gm. Kurzętnik
Na podstawie art. 8h, art. 8i, art. 8j oraz art. 17 pkt 11 i 13 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn.zm.) oraz art. 29 i art. 39 ust. 1 pkt 2-5 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 oraz art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku, jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 z późn.zm.) i Uchwały Nr XXXIX/460/24 Rady Gminy Kurzętnik z dnia 26 lutego 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w m. Brzozie Lubawskie, gm. Kurzętnik:
zawiadamiam o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących:
- projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w m. Brzozie Lubawskie, gm. Kurzętnik;
- prognozy oddziaływania na środowisko dla ww. projektu miejscowego planu;
Konsultacje będą prowadzone od 27.02.2025 r. do 20.03.2025 r. w następujących formach:
- Zbieranie uwag w dniach od 27.02.2025 r. do 20.03.2025 r. Uwagi mogą być wnoszone ustnie do protokołu, w formie papierowej lub elektronicznej, w tym:
- na piśmie na adres Urzędu Gminy Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem na adres: sekretariat@kurzetnik.pl
- za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn.zm.).
- Spotkanie otwarte poprzedzone prezentacją projektu aktu planowania przestrzennego w dniu 12.03.2025 r. o godzinie 15:00 w siedzibie Urzędu Gminy Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, pokój nr 6A (sala narad),
- Dyżur projektanta w dniu 12.03.2025 r. w godzinach 16:00 – 17.00 w siedzibie Urzędu Gminy Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, pokój nr 6A (sala narad),
Projekt aktu planowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kurzętnik oraz w wersji papierowej w siedzibie Urzędu Gminy Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, pokój nr 1.
Zgodnie z art. 8g ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu składający uwagę do projektu aktu planowania przestrzennego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Wójt gminy Kurzętnik.
Dane o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie publikowane
są w publicznie dostępnym wykazie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kurzętnik pod adresem https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/kategoria/1092/planowanie-przestrzenne.html
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO” informuje, że:
1. Administratorem danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, tel: (56) 47-40-580, e-mail: urzad-gminy@kurzetnik.pl jest Wójt Gminy Kurzętnik.
Urząd Gminy Kurzętnik, z mocy ustawy o samorządzie gminnym, obsługuje wykonanie zadań należących do kompetencji Wójta Gminy
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych – Rafała Dąbrowskiego, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez e-mail: kontakt@iod-rd.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody, w związku z realizacją obowiązku prawnego nałożonego na Wójta Gminy Kurzętnik na podstawie przepisów prawa, w tym na podstawie Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) realizacji umów zawartych z podmiotami działającymi na rzecz Administratora;
Podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze) wynikający z :
-art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
-ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Natomiast jeżeli poda Pani/ Pan numer telefonu będziemy przetwarzać Pani/ Pana dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać przez Panią/Pana odwołana w dowolnym momencie poprzez pisemne oświadczenie u Administratora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
4. Informujemy, że dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wymienianych w punkcie 3 celów, jednakże nie dłużej niż wynika to z przepisów prawa w związku z uprawnieniami stron postępowania oraz obowiązków związanych z prowadzeniem dokumentacji przez administratora danych osobowych.
Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu Pani/ Pana sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego.
5. Państwa dane mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak dostawcy oprogramowania wyłącznie w celu zapewnienia ich sprawnego działania z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych i poufności przetwarzania, operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, banki w celu realizacji przelewów, innym urzędom z zakresie obowiązujących przepisom oraz podmioty publiczne w ramach zawartych porozumień i umów oraz w zakresie obowiązujących przepisów prawa.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania danych, po okresie, o którym mowa powyżej.
7. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.