Stanowisko ds. Zamówień Publicznych i Rozwoju Gminy (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
ZARZĄDZENIE NR 82/2019
WÓJTA GMINY KURZĘTNIK
Z DNIA 02 WRZEŚNIA 2019 ROKU
w sprawie naboru na wolne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych i Rozwoju Gminy
w Urzędzie Gminy Kurzętnik
Na podstawie art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2019 r. poz. 506 t.j.) oraz art. 2 pkt 3, art.7 pkt 3 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 t.j.) oraz Zarządzenia
Nr 9A/2009 Wójta Gminy Kurzętnik z dnia 25 marca 2009 roku w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym stanowiska kierownicze w Urzędzie Gminy
w Kurzętniku zarządzam, co następuje:
§ 1.
Ogłaszam nabór na wolne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych i Rozwoju Gminy
w Urzędzie Gminy Kurzętnik.
§ 2.
Ogłoszenie o naborze na wolne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych i Rozwoju Gminy
w Urzędzie Gminy Kurzętnik, stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do Zarządzenia Nr 82/2019 z dnia 02 września 2019 r.
Wójt Gminy Kurzętnik ogłasza nabór na wolne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych i Rozwoju Gminy w Urzędzie Gminy Kurzętnik.
-
Określenie stanowiska :
Stanowisko ds. Zamówień Publicznych i Rozwoju Gminy w Urzędzie Gminy Kurzętnik.
-
Wymiar etatu: pełen etat. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym na czas określony 6 miesięcy. W tym przypadku zastosowanie będą miały przepisy art. 16 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 t.j.) wówczas pracownik obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą o której mowa w art. 19 ww. ustawy i zdać egzamin.
-
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
-
-
-
-
Wymagania niezbędne (formalne):
-
-
-
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
-
obywatelstwo polskie,
-
posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku,
-
brak prawomocnego skazania za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
posiadanie nieposzlakowanej opinii,
-
posiadanie kwalifikacji zawodowych do wykonywania pracy – wykształcenie wyższe;
-
mile widziane doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzenia zamówień publicznych;
-
bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, biegła znajomość zagadnień obsługi komputera w stopniu zaawansowanym,
-
posiadanie umiejętności analizy i syntezy informacji.
-
Wymagania dodatkowe:
-
znajomość zagadnień z zakresu ustaw: prawa administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
-
znajomość zasad funkcjonowania administracji samorządowej,
-
umiejętność sprawnej organizacji pracy,
-
samodzielność w pracy na zajmowanym stanowisku,
-
wysoka kultura osobista, sumienność, uczciwość,
-
odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
-
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
-
umiejętność radzenia sobie ze stresem,
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych
z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.
-
Zakres zadań na stanowisku, na który prowadzony jest nabór:
1. Stosowanie ustawy o zamówieniach publicznych, a w szczególności prowadzenie rejestrów zamówień publicznych i wydatków środków publicznych o wartości od 5.000PLN
do wartości 30.000 EURO,
2. Stosowanie właściwego trybu przetargowego do udzielania zamówień publicznych,
3. Przygotowywanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych,
4. Przygotowywanie projektów ofert w postępowaniu przetargowym,
5. Opracowywanie przy współudziale z zainteresowanym pracownikiem specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
6. Udziału w pracach komisji przetargowych,
7. Opracowywanie kryteriów dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych
od dostawców i wykonawców,
8. Archiwizacja dokumentacji przetargowej,
9. Udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oferentom,
10. Przygotowywanie zestawu dokumentacji wymaganych od dostawców i wykonawców,
11. Udostępnianie oferentom specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz
z załącznikami i dokumentowanie tego faktu w prowadzonych wykazach,
12. Właściwe zabezpieczanie ofert w czasie trwania procedur przetargowych i po jej przeprowadzeniu,
13. Dokumentowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
14. Przygotowanie projektów umów na dostawy, usługi i roboty budowlane,
15. Udziału w komisjach odbioru zrealizowanych zamówień publicznych,
16. Przekazywanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych i udzielaniu zamówień publicznych do Biuletynu Zamówień Publicznych,
17. Przekazywanie informatykowi celem umieszczenia w BIP:
1) ogłoszeń specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami na stronę internetową zamawiającego,
2) wszelkich zmian, wyjaśnień i modyfikacji,
3) informacji o wyborze oferty,
4) zawiadomienia o udzieleniu zamówienia.
18. Wydawanie kart drogowych kierowcom samochodów służbowych oraz rozliczanie
z ilości zużytego paliwa.
19. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
-
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, na czas określony, zgodnie z art. 16 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 t.j.). Praca biurowa w budynku Urzędu Gminy w Kurzętniku ul. Grunwaldzka 39 oraz przeprowadzanie wizji w terenie. Zmienne tempo pracy, częste kontakty
z interesantami, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, konieczność poszukiwania informacji z wielu różnych źródeł, prowadzenie spraw,
w których występować może znaczna ilość stron postępowania, praca przy monitorze komputerowym. -
Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienie Wójta Gminy do wydawania decyzji administracyjnych, w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy z dnia 08 marca 1990 roku
o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 t.j.).
-
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kurzętniku, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.
-
Wymagane dokumenty:
-
CV i list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy*,
-
oświadczenie kandydata, że nie był karany oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (kursy, seminaria, szkolenia, posiadane uprawnienia),
-
wszystkie kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia.
Dokumenty przedłożone w kserokopiach muszą być potwierdzone ”za zgodność” przez kandydata, a wszystkie dokumenty i oświadczenia musza być przez niego podpisane.
Inne dokumenty poza wskazanymi nie będą mieć wpływu na procedurę rekrutacyjną.
* druk kwestionariusza można otrzymać w siedzibie jednostki dokonującej naboru lub pobrać ze strony Biuletynu.
7. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na Stanowisko ds. Zamówień Publicznych i Rozwoju Gminy w Urzędzie Gminy Kurzętnik”, do dnia 16 września 2019 roku do godz. 1200 w Urzędzie Gminy Kurzętnik lub na adres: Urząd Gminy Kurzętnik ul. Grunwaldzka 39 (decyduje data faktycznego wpływu
do Urzędu).
Oferty, które wpłyną do tut. Urzędu niekompletne lub po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji.
Nabór przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Kurzętnik.
O zakwalifikowaniu się do II etapu naboru- testu wiedzy i kompetencji lub rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną (e-mailem), telefonicznie lub listownie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na gminnej stronie internetowej oraz
na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu.
8. Informacja dotycząca przetwarzania danych (Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego
na administratorze)
DANE |
Administratorem danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Kurzętnik, Urząd Gminy Kurzętnik, z mocy ustawy o samorządzie gminnym, obsługuje wykonanie zadań należących do kompetencji Wójta Gminy |
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATO-RA
|
ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik tel: (56) 47-40-580, e-mail: urzad-gminy@kurzetnik.pl |
WYZNACZONY INSPEKTOR OCHRONY DANYCH I JEGO DANE KONTAKTOWE
|
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych – Rafała Dąbrowskiego, Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania |
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA |
Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane w celu rekrutacji zgodnie z art. 22 Kodeksu Pracy (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 917 z poźn. zm.) oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1260, z późn. zm.) Podanie danych przez kandydatów w procesie rekrutacji jest konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane, a nie podanie danych spowoduje brak możliwości rozpatrzenia oferty kandydata złożonej w procesie rekrutacji. |
ODBIORCY DANYCH |
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym
|
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
|
Dane będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż miesiąc |
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH |
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania danych, po okresie, o którym mowa powyżej.
|
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO |
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
|