Wersja nieobowiązująca z dnia

Zastępca Skarbnika Gminy w Urzędzie Gminy Kurzętnik (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE   NR 19/2017

WÓJTA GMINY  KURZĘTNIK

Z DNIA  20 LUTEGO    2017   ROKU

w sprawie naboru  na wolne stanowisko Zastępcy Skarbnika  Gminy Kurzętnik.

Na podstawie art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 ze zm.) oraz art.2 pkt 3, art.7 pkt 3 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r.  poz. 902 ) oraz Zarządzenia Nr 9A/2009 Wójta Gminy Kurzętnik z dnia 25 marca 2009 roku  w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym stanowiska kierownicze w Urzędzie Gminy w Kurzętniku zarządzam, co następuje:

§ 1. Ogłaszam nabór  na wolne Stanowisko Zastępcy Skarbnika Gminy  Kurzętnik.

§ 2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko zastępcy Skarbnika Gminy stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

załącznik do zarządzenia Nr 19/2017 z dnia 20 lutego 2017 r.

WÓJT GMINY KURZĘTNIK  OGŁASZA NABÓR  NA WOLNE  STANOWISKO ZASTĘPCY SKARBNIKA GMINY  W URZĘDZIE GMINY KURZĘTNIK

  1. Określenie stanowiska :  Zastępca Skarbnika Gminy w Urzędzie Gminy   Kurzętnik 
  2. Wymiar etatu :  pełen etat
  3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

                    

1. Wymagania niezbędne (formalne):

  1. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych,
  2. obywatelstwo polskie
  3. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  4. brak prawomocnego skazania za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  6. co najmniej 3 letni staż pracy,
  7. posiadanie kwalifikacji zawodowych do wykonywania pracy – wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne  lub podyplomowe ekonomiczne,
  8. bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i  o finansach publicznych,
  9. biegła znajomość  zagadnień obsługi komputera w stopniu zaawansowanym,
  10. posiadanie umiejętności analizy i syntezy informacji.

   2. Wymagania dodatkowe:

 

  1. preferowane doświadczenie w pracy na stanowisku w księgowości i rachunkowości,
  2. znajomość zagadnień z zakresu ustaw: prawa administracyjnego, ustawy o dostępie informacji publicznej,
  3. znajomość zasad funkcjonowania administracji samorządowej,
  4. umiejętność sprawnej organizacji pracy,
  5. wysoka kultura osobista,
  6. odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
  7. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  8. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z  zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.

 

 

 

3. Zakres zadań na stanowisku, na który prowadzony jest nabór:

  1. opracowywanie projektu budżetu Gminy  - na podstawie materiałów i wskaźników opracowuje zestawienie planowanych dochodów i wydatków na dany rok budżetowy,
  2. przekazywanie gminnym jednostkom organizacyjnym informacji o kwotach dochodów i wydatków tych jednostek oraz o wysokości dotacji i wpłat do budżetu,
  3. udzielanie objaśnień  projektu uchwały budżetowej oraz wszelkich  zmian  do tej uchwały,
  4. prowadzenie księgowości budżetowej i gospodarki finansowej oraz ewidencji mienia gminy, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  5. dokonywanie kontroli legalności dokumentów,
  6. kontrolowanie gospodarki finansowej Gminy i prawidłowego obiegu dokumentów finansowych,
  7. przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych,
  8. prowadzeniem rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  9. analizowanie  zasadność i celowość wydatków budżetowych,
  10. opracowywanie sprawozdań finansowych z wykonania budżetu Gminy, bieżące rozliczanie budżetu Gminy oraz okresowe informowanie organów Gminy o przebiegu jego realizacji,
  11. opiniowanie projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta w sprawach dotyczących zobowiązań finansowych,
  12. sporządzanie  analizy i zbiorczych  sprawozdań z wykonania budżetu,
  13. sprawowanie  nadzoru nad gospodarowaniem środkami budżetowymi przez jednostki organizacyjne Urzędu, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości zawierania umów z punktu widzenia przepisów finansowych oraz terminowego ściągania należności i  dochodzenia roszczeń,
  14. prowadzenie rachunkowości Urzędu,
  15. przestrzeganie postanowień ustaw regulujących gospodarkę finansową i majątkową gminy,
  16. opracowywanie we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu programów i prognoz  finansowych Gminy,
  17. opracowywanie  projektów przepisów  wewnętrznych  z zakresu prowadzenia rachunkowości, w szczególności planu kont, obiegu dokumentów, kontroli dokumentów, przeprowadzania inwentaryzacji .
  18. współpraca z Regionalną Izbą  Obrachunkową, Urzędem Skarbowym, bankami finansującymi i fundacjami.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku

Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w równoważnym systemie czasu pracy, na czas zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych( t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 902). Praca biurowa w budynku Urzędu Gminy w Kurzętniku ul. Grunwaldzka 39.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w Urzędzie Gminy w Kurzętniku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%

6. Wymagane dokumenty:

  1. CV i list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy*,
  3. oświadczenie kandydata, że nie był karany oraz, że nie toczy się przeciwko niemu  postępowanie karne,
  4. kserokopie dokumentów  potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (kursy, seminaria, szkolenia, posiadane uprawnienia),
  6. wszystkie kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów  potwierdzających okresy zatrudnienia.

Dokumenty przedłożone w kserokopiach musza być potwierdzone” za zgodność” przez kandydata, a wszystkie dokumenty i oświadczenia  musza być przez niego podpisane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny należy opatrzyć klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w materiałach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r., poz.  922) oraz ustawą o pracownikach samorządowych z dnia  21 listopada 2008 r. /Dz. U. z 2016r.  poz.902/ .

Inne dokumenty poza wskazanymi   nie będą mieć wpływu  na procedurę rekrutacyjną.

* druk kwestionariusza można otrzymać w siedzibie jednostki dokonującej naboru lub pobrać ze strony Biuletynu.

7. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

 

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na Stanowisko Zastępcy Skarbnika Gminy w Urzędzie Gminy  Kurzętnik” do dnia 03 marca   2017 roku  do godz. 1500 w sekretariacie Urzędu Gminy w Kurzętniku  lub na adres: Urząd Gminy Kurzętnik ul. Grunwaldzka 39

 ( decyduje data faktycznego wpływu do  Urzędu)

Oferty, które wpłyną do tut. Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Nabór przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Kurzętnik.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o terminie postępowania sprawdzającego.

 Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na gminnej stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu.

Dopuszcza się możliwość  zatrudnienia osoby na w/w stanowisku na czas określony.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.