Wersja obowiązująca z dnia

OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Kurzętnik

O G Ł O S Z E N I E

o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Kurzętnik

        Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Kurzętnik uchwały Nr XXXVI/430/23 z dnia 6 października 2023 r.  w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego gminy Kurzętnik. Przedmiotem opracowania jest cały obszar zawierający się w granicach administracyjnych Gminy Kurzętnik.

        Jednocześnie na podstawie art. 39 ust. 1 pkt 1, art. 46 ust. 1 pkt 1, art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2024 r. poz. 1112) podaję do publicznej wiadomości, że przystępuje się do sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko w ramach przeprowadzenia procedury strategicznej oceny oddziaływania ustaleń projektu planu ogólnego na środowisko.

Zainteresowani mogą:

  • zapoznać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Gminy Kurzętnik w pok. nr 1 w godzinach pracy urzędu. W/w uchwała została opublikowana na stronie internetowej: bip.kurzetnik.warmia.mazury.pl
  • składać wnioski do opracowywanych dokumentów. Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Gminy Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, bądź za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres e-mailowy sekretariat@kurzetnik.pl lub za pomocą platformy ePUAP: /UGKurzetnik28/skrytka, a w przypadku prognozy oddziaływania na środowisko także ustnie do protokołu, w terminie od dnia 12.09.2024 do dnia 10.10.2024 r. Wniosek należy składać na formularzu dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej, pod adresem: https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/kategoria/1119/plan-ogolny.html

Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy

       Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/kategoria/1119/plan-ogolny.html oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Kurzętnik. Organem właściwym do rozpatrywania wniosków jest Wójt Gminy Kurzętnik.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO” informuje, że:

1. Administratorem danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, tel: (56) 47-40-580, e-mail: urzad-gminy@kurzetnik.pl jest Wójt Gminy Kurzętnik.

Urząd Gminy Kurzętnik, z mocy ustawy o samorządzie gminnym, obsługuje wykonanie zadań należących do kompetencji Wójta Gminy

2.Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez e-mail: kontakt@iod-rd.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

3. Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody, w związku z realizacją obowiązku prawnego nałożonego na Wójta Gminy Kurzętnik na podstawie przepisów prawa, w tym na podstawie Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:

a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

b) realizacji umów zawartych z podmiotami działającymi na rzecz Administratora;

Dane osobowe przetwarzane będą w celach zgodnych z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

4. Informujemy, że dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wymienianych w punkcie 3 celów, jednakże nie dłużej niż wynika to z przepisów prawa w związku z uprawnieniami stron postępowania oraz obowiązków związanych z prowadzeniem dokumentacji przez administratora danych osobowych.

5. Państwa dane mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak dostawcy oprogramowania wyłącznie w celu zapewnienia ich sprawnego działania z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych i poufności przetwarzania, operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, banki w celu realizacji przelewów, innym urzędom z zakresie obowiązujących przepisom oraz podmioty publiczne w ramach zawartych porozumień i umów oraz w zakresie obowiązujących przepisów prawa.

6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania danych, po okresie, o którym mowa powyżej.

7. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

                                                               

Załączniki

  • OGŁOSZENIE 11
    format: pdf, rozmiar: 155.16 KB, data dodania: