OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części m. Nielbark, gm. Kurzętnik, przystąpieniu do sporządzenia zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu nad jeziorem Skarlińskim we wsi Wawrowice - tere nr 1, gm. Kurzętnik, przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kurzętnik, w obrębie geodezyjnym Nielbark
O G Ł O S Z E N I E
Na podstawie art. 17 pkt 1 Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 1112) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Kurzętnik:
- Uchwały Nr V/56/24 z dnia 22 listopada 2024r. w sprawie przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części m. Nielbark, gm. Kurzętnik,
- Uchwały Nr V/57/24 z dnia 22 listopada 2024r. w sprawie przystąpieniu do sporządzenia zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu nad jeziorem Skarlińskim we wsi Wawrowice – teren nr 1, gm. Kurzętnik,
- Uchwały Nr V/66/24 z dnia 22 listopada 2024r. w sprawie przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kurzętnik, w obrębie geodezyjnym Nielbark,
Jednocześnie na podstawie art. 46 pkt.1 w związku z art. 54 ust 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 1112) zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko do w/w planów, obejmującej w szczególności sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
Zainteresowani mogą:
- zapoznać się z dokumentacją w/w spraw w Urzędzie Gminy Kurzętnik w pok. nr 1 w godzinach pracy urzędu. W/w uchwały zostały opublikowane na stronie internetowej: bip.kurzetnik.warmia.mazury.pl
- składać wnioski do wyżej wymienionych planów miejscowych oraz prognoz oddziaływania na środowisko w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy w Kurzętniku, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, w formie ustnej do protokołu składanych wniosków w Urzędzie Gminy w Kurzętniku, pok. nr 1, bądź za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres e-mailowy sekretariat@kurzetnik.pl lub za pomocą platformy ePUAP. Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
w terminie do dnia 30 grudnia 2024 r.
Wójt Gminy Kurzętnik
Adam Głowacki
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO” informuje, że:
1. Administratorem danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, tel: (56) 47-40-580, e-mail: urzad-gminy@kurzetnik.pl jest Wójt Gminy Kurzętnik.
Urząd Gminy Kurzętnik, z mocy ustawy o samorządzie gminnym, obsługuje wykonanie zadań należących do kompetencji Wójta Gminy
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych – Rafała Dąbrowskiego, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez e-mail: kontakt@iod-rd.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody, w związku z realizacją obowiązku prawnego nałożonego na Wójta Gminy Kurzętnik na podstawie przepisów prawa, w tym na podstawie Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) realizacji umów zawartych z podmiotami działającymi na rzecz Administratora;
Podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze) wynikający z :
-art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
-ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Natomiast jeżeli poda Pani/ Pan numer telefonu będziemy przetwarzać Pani/ Pana dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać przez Panią/Pana odwołana w dowolnym momencie poprzez pisemne oświadczenie u Administratora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
4. Informujemy, że dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wymienianych w punkcie 3 celów, jednakże nie dłużej niż wynika to z przepisów prawa w związku z uprawnieniami stron postępowania oraz obowiązków związanych z prowadzeniem dokumentacji przez administratora danych osobowych.
Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu Pani/ Pana sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego.
5. Państwa dane mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak dostawcy oprogramowania wyłącznie w celu zapewnienia ich sprawnego działania z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych i poufności przetwarzania, operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, banki w celu realizacji przelewów, innym urzędom z zakresie obowiązujących przepisom oraz podmioty publiczne w ramach zawartych porozumień i umów oraz w zakresie obowiązujących przepisów prawa.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania danych, po okresie, o którym mowa powyżej.
7. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.