Wersja obowiązująca z dnia

OGŁOSZENIE

O G Ł O S Z E N I E

Na podstawie art. 17 pkt 1 Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1094 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Kurzętnik:

  • Uchwały Nr XL/483/24 z dnia 12 kwietnia 2024r. w sprawie przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów przemysłowych w miejscowości Nielbark, gm. Kurzętnik,
  • Uchwały Nr XL/475/24 z dnia 12 kwietnia 2024r. w sprawie przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części m. Kurzętnik, gm. Kurzętnik,
  • Uchwały Nr XL/474/24 z dnia 12 kwietnia 2024r. w sprawie przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części m. Nielbark, gm. Kurzętnik,
  • Uchwały Nr II/13/24 z dnia 25 czerwca 2024r. w sprawie przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części m. Kurzętnik, gm. Kurzętnik,
  • Uchwały Nr II/12/24 z dnia 25 czerwca 2024r. w sprawie przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części m. Marzęcice, gm. Kurzętnik,
  • Uchwały Nr II/20/24 z dnia 25 czerwca 2024r. w sprawie przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kurzętnik, w obrębie geodezyjnym Tereszewo,                                                                       

Jednocześnie na podstawie art. 46 pkt.1 w związku z art. 54 ust 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1094 z późn. zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko do w/w planów, obejmującej w szczególności sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

Zainteresowani mogą:

  • zapoznać się z dokumentacją w/w spraw w Urzędzie Gminy Kurzętnik w pok. nr 1 w godzinach pracy urzędu. W/w uchwały zostały opublikowane na stronie internetowej: bip.kurzetnik.warmia.mazury.pl
  • składać wnioski do wyżej wymienionych planów miejscowych oraz prognoz oddziaływania na środowisko w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy w Kurzętniku, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, w formie ustnej do protokołu składanych wniosków w Urzędzie Gminy w Kurzętniku, pok. nr 1, bądź za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres e-mailowy sekretariat@kurzetnik.pl lub za pomocą platformy ePUAP. Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

w terminie do dnia 2 września 2024 r.

 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO” informuje, że:

1. Administratorem danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, tel: (56) 47-40-580, e-mail: urzad-gminy@kurzetnik.pl jest Wójt Gminy Kurzętnik.

Urząd Gminy Kurzętnik, z mocy ustawy o samorządzie gminnym, obsługuje wykonanie zadań należących do kompetencji Wójta Gminy

2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych – Rafała Dąbrowskiego, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez e-mail: kontakt@iod-rd.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

3. Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody, w związku z realizacją obowiązku prawnego nałożonego na Wójta Gminy Kurzętnik na podstawie przepisów prawa, w tym na podstawie Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:

a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

b) realizacji umów zawartych z podmiotami działającymi na rzecz Administratora;

Podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze) wynikający z :

-art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

-ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.

Natomiast jeżeli poda Pani/ Pan numer telefonu będziemy przetwarzać Pani/ Pana dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać przez Panią/Pana odwołana w dowolnym momencie poprzez pisemne oświadczenie u Administratora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

4. Informujemy, że dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wymienianych w punkcie 3 celów, jednakże nie dłużej niż wynika to z przepisów prawa w związku z uprawnieniami stron postępowania oraz obowiązków związanych z prowadzeniem dokumentacji przez administratora danych osobowych.

Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu Pani/ Pana sprawy, następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego.

5. Państwa dane mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak dostawcy oprogramowania wyłącznie w celu zapewnienia ich sprawnego działania z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych i poufności przetwarzania, operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, banki w celu realizacji przelewów, innym urzędom z zakresie obowiązujących przepisom oraz podmioty publiczne w ramach zawartych porozumień i umów oraz w zakresie obowiązujących przepisów prawa.

6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania danych, po okresie, o którym mowa powyżej.

7. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

Załączniki

  • OGŁOSZENIE 1
    format: pdf, rozmiar: 169.03 KB, data dodania: