Ogłoszenie
Kurzętnik, dnia 31 sierpnia 2018 r.
IRG.6220.13.2018
OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 33 i 34 w związku z 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.) informuję o możliwości udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia, w ramach którego prowadzona jest ocena oddziaływania na środowisko.
W dniu 10 sierpnia 2018 r. Pan Albert Drzymalski zam. Tereszewo 118 13-306 Kurzętnik złożył wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie trzech budynków inwentarskich – indyczników przeznaczonych do hodowli brojlera indyczego o obsadzie do 4500 szt. (do 108 DJP) każdy na działce nr 202/2 położonej w miejscowości Tereszewo, gmina Kurzętnik.
- Przed wydaniem decyzji przeprowadzana jest ocena oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko, w ramach której sporządzony jest raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
- Organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Kurzętnik. Natomiast organem właściwym do wydania opinii jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny, Dyrektor Zarządu Zlewni w Toruniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Nowym Mieście Lubawskim oraz dokonania uzgodnień warunków realizacji przedsięwzięcia - Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie.
- Informuję o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy tzn. wnioskiem o wydanie decyzji, raportem o oddziaływaniu na środowisko, którą wyłożono do wglądu w Urzędzie Gminy Kurzętnik, przy ulicy Grunwaldzkiej 39, 13-306 Kurzętnik, pok. nr 2.
- Informuję o możliwości składania przez wszystkich zainteresowanych uwag i wniosków odnośnie realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym.
Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia podania do publicznej wiadomości czyli od 31 sierpnia 2018 r. do 21 września 2018 r. (włącznie) w Urzędzie Gminy Kurzętniku przy ul. Grunwaldzkiej 39, 13-306 Kurzętnik, pok. Nr 2 bądź na adres poczty elektronicznej: urzad-gminy@kurzetnik.pl
- Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Kurzętnik.
- Postępowanie w sprawie transgranicznego oddziaływania na środowisko nie jest prowadzone.