OGŁOSZENIE
Kurzętnik, dnia 29 sierpnia 2018 r.
IRG.6220.17.2017
OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 33 i 34 w związku z 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.) informuję o możliwości udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia, w ramach którego prowadzona jest ocena oddziaływania na środowisko.
- W dniu 28 sierpnia 2018 r. Wójt Gminy Kurzętnik, po przedłożeniu nowego raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, postanowił o odwieszeniu postępowania wszczętego na wniosek z dnia 29 listopada 2017 r. Pana Wojciecha Mączkowskiego Ferma Drobiu Lipowiec 58, 13-306 Kurzętnik w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie istniejącej fermy drobiu wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr 256 i 257 obręb geod. Lipowiec, gm. Kurzętnik.
- Przed wydaniem decyzji przeprowadzana jest ocena oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko, w ramach której sporządzony jest raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
- Organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Kurzętnik. Natomiast organem właściwym do wydania opinii jest, Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Nowym Mieście Lubawskim oraz dokonania uzgodnień warunków realizacji przedsięwzięcia jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie.
- Informuję o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy tzn. wnioskiem o wydanie decyzji, raportem o oddziaływaniu na środowisko, którą wyłożono do wglądu w Urzędzie Gminy Kurzętnik, przy ulicy Grunwaldzkiej 39, 13-306 Kurzętnik, pok. nr 2.
- Informuję o możliwości składania przez wszystkich zainteresowanych uwag i wniosków odnośnie realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym.
Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia podania do publicznej wiadomości czyli od 29 sierpnia 2018 r. do 19 sierpnia 2018 r. (włącznie) w Urzędzie Gminy w Kurzętniku przy ul. Grunwaldzkiej 39, 13-306 Kurzętnik, pok. Nr 2 bądź na adres poczty elektronicznej: urzad-gminy@kurzetnik.pl
- Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Kurzętnik.
- Postępowanie w sprawie transgranicznego oddziaływania na środowisko nie jest prowadzone.