Wersja obowiązująca z dnia

Ogłoszenie o możliwościu udziału społeczeństwa

Kurzętnik, dnia 22 stycznia 2018 r.

IRG.6220.1.2018

 

OGŁOSZENIE

Na podstawie art. 33 i 34 w związku z 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.) informuję o możliwości udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia, w ramach którego prowadzona jest ocena oddziaływania na środowisko.

  1. Wnioskiem z dnia 02 stycznia 2018 r. (data wpływu do tut. Urzędu Gminy 02 stycznia 2018 r.) Pana Adama Żelaznego zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie i adaptacji istniejącego budynku gospodarczego na potrzeby hodowli trzody chlewnej oraz zmiana organizacji hodowli na działce nr 129 obręb geod. Sugajenko  gm. Kurzętnik. Przed wydaniem decyzji przeprowadzana jest ocena oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko, w ramach której sporządzony jest raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
  2. Organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Kurzętnik. Natomiast organem właściwym do wydania opinii  jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Nowym Mieście Lubawskim oraz dokonania uzgodnień  warunków realizacji przedsięwzięcia jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie.
  3. Informuję o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy tzn. wnioskiem o wydanie decyzji, raportem o oddziaływaniu na środowisko, którą wyłożono do wglądu w Urzędzie Gminy Kurzętnik, przy ulicy Grunwaldzkiej 39, 13-306 Kurzętnik, pok. nr 2.
  4. Informuję o możliwości składania przez wszystkich zainteresowanych uwag i wniosków odnośnie realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym.

Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia podania do publicznej wiadomości czyli od 23 stycznia 2018 r. do 13 lutego 2018 r. (włącznie) w Urzędzie Gminy Kurzętniku przy ul. Grunwaldzkiej 39, 13-306 Kurzętnik, pok. nr 2 bądź na adres poczty elektronicznej: urzad-gminy@kurzetnik.pl

  1. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Kurzętnik.
  2. Postępowanie w sprawie transgranicznego oddziaływania na środowisko nie jest prowadzone.