Informacja o możliwości udziału społeczeństwa
Kurzętnik, dnia 23 maja 2017 r.
IRG.6220.7.2017
OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 33 i 34 w związku z 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm.) informuję o możliwości udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia, w ramach którego prowadzona jest ocena oddziaływania na środowisko.
- Wnioskiem z dnia 09 maja 2017 r. Państwa Marleny i Rafała Kłosowskich zam. Wielkie Bałówki 58 13-306 Kurzętnik zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie fermy trzody chlewnej o nowy budynek inwentarski na działce nr 249 w miejscowości Wielkie Bałówki, gmina Kurzętnik. Docelowa obsada w gospodarstwie wyniesie 264,6 DJP.
- Przed wydaniem decyzji przeprowadzana jest ocena oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko, w ramach której sporządzony został raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
- Organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Kurzętnik. Natomiast organem właściwym do dokonania uzgodnień warunków realizacji przedsięwzięcia jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Nowym Mieście Lubawskim oraz Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie.
- Informuję o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy tzn. wnioskiem o wydanie decyzji, postanowieniem o w sprawie potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, raportem o oddziaływaniu na środowisko, którą wyłożono do wglądu w Urzędzie Gminy Kurzętnik, przy ulicy Grunwaldzkiej 39, 13-306 Kurzętnik, pok. nr 2.
- Informuję o możliwości składania przez wszystkich zainteresowanych uwag i wniosków odnośnie realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym.
Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia podania do publicznej wiadomości czyli od 24 maja 2017 r. do 13 czerwca 2017 r. w Urzędzie Gminy Kurzętnik przy ul. Grunwaldzkiej 39, 13-306 Kurzętnik, pok. Nr 2 bądź na adres poczty elektronicznej: urzad-gminy@kurzetnik.pl
- Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Kurzętnik.
- Postępowanie w sprawie transgranicznego oddziaływania na środowisko nie jest prowadzone.